GJK 4.B 2008/2009
Nacházíš se tady: GJK 4.B > články > Měli byste vidět...
nepřihlášen

Měli byste vidět...

Kouknete se na tohle video. Je to dost otresny ale jak pisou autori to nejmensi co muzete udelat je aspon to videt. Uz tim pomahate. Je to o tom jak se zachazi se zviratama pro kuzi atd. http://www.pe­tatv.com/…up/vi­deo.asp?…

Autor: Honza P.(olitik)

  • Počet přečtení: 25660x
  • Vytvořeno: 2007-11-08 00:06:52
  • Změněno: 2007-11-08 00:10:03

Komentáře ke článku

Počet příspěvků: 44, zvýraznění nových komentářů je možné pouze po přihlášení.

8.11.07 18:16 09, >> reagovat

Njn… A co jste čekali? Že se budou zvířátka svlékat z kůže sami?

Nepřihlášený Honza P.(olitik)
8.11.07 19:36 32, >> reagovat

No minimalne ze s nima nebude nikdo mlatit o zem a dusit je. Proto sem to sem dal ze jak sem to videl tak sem se uplne zhrozil. Pritom nejdulezitejsi je informovanost verejnosti ale nesmi to byt Kubyk :-)

8.11.07 22:22 22, >> reagovat

Mě spíš překvapuje, že vás to překvapuje, neboť stejné praktiky se odehrávají celá století… Jen ty nástroje se trochu mění…

8.11.07 22:43 17, >> reagovat

No dobre ale tak tebe to nesokovalo? Pochybuju ze se nekdy pouzivala takovahle prumylova krutost v obrim meritku. A i kdyby tak prave tim ze je jina doba uz se tohle nesmi tolerovat.

8.11.07 22:44 29, >> reagovat

To je hruza, nemohla bych byt ten kdo ty zvirata podrezava a vsechno…

8.11.07 22:47 51, >> reagovat

Teď napíšu věc, o které jsem přesvědčen, ačkoliv nevím, jestli tihle konkrétní lidí tím trpí…

Nakrm své dvě děti a manželku…

8.11.07 22:49 53, >> reagovat

Hmm…ale nikdo nerika, co konkretne pro to musis udelat. Samozrejme, pokud bych nemela na vyber tak do toho pudu, ale vetsinou mas alespon dve moznosti, co delat….

8.11.07 22:52 10, >> reagovat

Dekujeme za hlas z kolebky demokracie tam maji vzdy pravdu :-) . Krome toho mezi krmenin ditete a stahovanim kuze zaziva pro pasek vidim drobny rozdil.

8.11.07 22:57 08, >> reagovat

Haha :-D no o te mistni demokracii bych dost pomlcela abych pravdu rekla (doufam ze se jejich cenzori jeste nenaucili cesky :-D – jedna z mala vyhod ktere tady mam a ktere si cenim na cestine…nikdo s ni sice nemluvi, ale taky ti nikdo nerozumi kdyz nechces…).

8.11.07 22:47 01, >> reagovat

Podříznutí je ještě relativně humánní, vedle těch želez, co jsou na začátku, a ty se používají dobře jedno století… A to ve stejném měřítku jako dnes… Možná se používali ještě víc, s ohledem na vymírání „kožešinových“ druhů

8.11.07 22:49 53, >> reagovat

Pockej videl si stejny video jako ja? Ja sem videl dupani po hlave, duseni vypary, stahovani kuze zaziva, stale zivy chomac krve bez kuze na zemi, ovce zijici s odrezanou kuzi atd. Snad se toho nezastavas?

8.11.07 22:53 42, >> reagovat

Podivej se zpet na vetsinu diskusi a rekni mi, jak tam vystupuje Kubyk – v kazde z nich. Je to tak, vzdycky je tam jako nekdo, kdo vi mnohem vic nez my, kdo je pro nezavisleho pozorovatele alespon o tricet let zkusenosti starsi a kdo s nami jedna jako strycek s desetiletym ditetem. Neverim, ze by se jich Kubyk zastaval – spis nam chce ukazat, ze jsme se svymi nazory daleko za nim. [Kubo, nic proti – ale takhle to aspon mne pripada]

8.11.07 23:01 37, >> reagovat

Spíš bych to hodnotil na svůj flegmatismus vůči věcem, které se běžně dějí, jen je není vidět, pak na ně někdo ukáže prstem a všichni padnou na zadek… Takových věcí jsou tisíce, možná milióny, vždycky někdo nafoukne bublinu, tam mu potom praskne, zalepí hubu i s očima a je ticho a vše pokračuje stejně…

Proč se rozohňovat nad něčím takovým, když se denně kolem nás dějí podobné problémy, které taky nevidíme, které se nás často dotýkají ještě více jako toto?

Pochopitelně takovéto chování neobhajuji, jen mi přijde, že tu zase máme výše zmíněnou bublinu…

8.11.07 23:06 09, >> reagovat

Souhlasim s bublinovou teorii, ale nemyslis ze je lepsi kdyz se takhle ti lide o tom aspon dozvedi, kdyz uz neudelaji nic proti tomu? Neco podobneho se stalo vloni na matice, jestli se pamatujes – Kommova rekla: „Nechci, abyste se to biflovali a pamatovali si to navzdy – dulezite je, ze i kdyz ty goniometricke vzorce zapomenete, budete vedet ze existuji – a to je prvni krok k uspechu.“

8.11.07 23:08 40, >> reagovat

Nemůžu, než říct, že je to dobrý argument… Je jen otázka, jestli i jen ta informovanost má nějaký efekt…

8.11.07 23:09 32, >> reagovat

Tím míním, jestli je to vůbec efektivní to někomu říkat, neboť s dobou internetu přichází doba jedním okem tam, druhým ven bez ohledu na vážnost tématu…

8.11.07 23:13 08, >> reagovat

Tak tuhle otazku asi nikdo uspokojive nezodpovi…co me napadlo je jen, ze pred dvaceti, triceti lety bylo globalni oteplovani necim podobnym…nikdo se o to nestaral…dnes je to jinak. V Cechach to az tak markantni neni, ale tady je videt, ze se ti lide opravdu staraji – znecisteni, doprava a dovoz zbozi jsou tu docela velka temata a obchodnici spolu s vladou na to reaguji. Snad to u nas bude taky tak.

8.11.07 23:22 19, >> reagovat

Globální oteplování tě neomezuje, to že nebudeš používat kožený pásek, kožené boty, vlněný svetr a já nevím co ještě, to tě jako konzumenta omezuje… Proto s tím taky nikdo nic nedělá a je to jeden z důvodů, proč se takové věci dějí… Je zkrátka potřeba nakrmit trh… A zákon trhu je jasný: Trhni co můžeš

8.11.07 23:23 47, >> reagovat

Globální oteplování tě neomezuje v tom smyslu, že si nucena dělat nějaké zásadní kroky… A to nejsi, neboť takové kroky vesměs kvazi-dělají vlády…

8.11.07 23:26 43, >> reagovat

Globalni oteplovani ze te neomezuje? :-D pekna predstava…aspon tady teda rozhodne jo. Jedes do Londyna? Dobre, zaplat nam tedy zelenou dan – osm liber na den za to, jak nam to tu znecistis a zablokujes dopravu. Jezdis autem? Silnicni dan za znecisteni. Nenosis igelitky zpatky do obchodu? Zvlastni priplatek. Tyhle vsechny prostredky te maji za ukol jako konzumenta omezit – a to same se muze uplatnit i na kozesiny. (pravda, nechteji to ani vyrobci). Nicmene me zaujala myslenka, ze globalni oteplovani neomezuje.

8.11.07 23:47 33, >> reagovat

Mě osobně zatím nijak neomezuje… Třeba mnohem víc mě omezují poplatky vyděračské organizaci OSA

8.11.07 23:48 16, >> reagovat

Rozhodně ne tolik, jako třeba chybějící boty… (příklad, nechytat se doslova)

9.11.07 09:06 46, >> reagovat

Tady je dulezite to sluvko ‚zatim‘. :-)

9.11.07 09:40 08, >> reagovat

Příplatek za služby obecně není omezení, jako chybějící produkt…

8.11.07 23:09 53, >> reagovat

Co k tomu dodat. Mas plnou pravdu takovyhle i vetsi problemy jsou vsude coz ovsem neznamena ze k nim muzes zustat pasivni. To je nejvetsi hrich bohate spolecnosti takovy to klasicky: „dyt to je tisic km odeme tak co“. Lhostejnost k utrpeni je velka chyba obvykle totiz drive ci pozdeji zacnou trpet i lhostejni. Mozna se zkus vzit do toho zvirete az by ti zaziva rezali kuzi mozna bys byl rad kdyby se o tom nekdo aspon zminil. Kdyz je neco spatny nemuzes to prece prehlizet. pust si mozna to video jeste jednou.

8.11.07 23:15 29, >> reagovat

já myslím, že té krutosti je na člověka trochu moc a kdyby se měl zabývat všemi špatnostmi, které se na světě dějí, tak by kromě toho, že by neměl čas na nic jiného, byl tak naplněn negativy, že by snad nemohl žít.

Ano dělat proti všem špatnostem všechno co jde, ale stačí v rámci sebe sama.

8.11.07 23:16 25, >> reagovat

Já netvrdím, že se mě to netýká… Já říkám, že proti tomu nemůžu nic dělat nijak příliš efektivně, a ani nechci, neboť se domnívám, že existují i jiné problémy, které se mě dotýkají více, nebo je alespoň dokážu lépe ovlivnit… A tento názor ve mně zůstane bez ohledu na počet opakování toho videa (které naopak později otupuje)

8.11.07 22:32 11, >> reagovat

mně se tam žádný video neukázalo, co mám udělat? :-/

8.11.07 22:41 27, >> reagovat

Tak to nevim ja to zkousel a ukazalo se. Ale muzes na to dojit z www.petatv.cz

8.11.07 23:12 07, >> reagovat

musel jsem v jiném prohlížeči, tak povedlo se – hmm, síla…

Ale co třeba „animal skins belongs to its original owners“, to už je trochu brainwashing, vždyť dříve, byla kůže pro člověka přirozeným oděvem. Zabít zvíře je pro mě přípustné i třeba pro peníze, samozřejmě, ale nejméně bolestnou cestou.

8.11.07 23:43 14, >> reagovat

Ovsem zabit zvire pro to aby mi nebyla zima je neco jineho nez ho drzet tyden bez pohybu v kleci kvuli ja nevim cemu. Dobre treba je to tendencni ale ja myslim ze uplne unika podstata. Nekde jsou zivi tvorove kteri neuveritelnym zpusobem trpi treba i tydny pred smrti. Maji nervovou soustavu jako clovek a ta bolest ktera plyne z toho co vidim musi byt nesnesitelna. Presto jsou naprosto bezbranny. To je to oc tu bezi ne jestli je to prisne korektni. A jinak si to rekl naprosto presne – v ramci sebe. Za sebe musim setrit prirodu, za sebe musim tridit, za sebe bych mel obcas prispet na skolu v Africe atd. Kubykovi bych oponoval. Moc jednotlivce je obrovska a muzes s tim neco udelat. Je to stejny princip jako volby.

9.11.07 12:40 51, >> reagovat

Neříkám, že to schvaluju, ale zvířata chovaná na kožešinu a na kůži se odjakživa zabíjí tak, aby se nepoškodila kůže nebo kožešina. A dupání po hlavě je ještě celkem humánní, jelikož následné poranění mozku je okamžitě smrtelné. a navíc na světě se děje spousta mnohem horších věcí, tak proč si kvůli tomu kazit spaní.

11.11.07 23:49 05, >> reagovat

Tak ja nevim mne zas pripada ze mluvime o ruznych videich. Ja videl stale zijici zvire kterymu se asi pul minuty slape po hlave, zvire ktery bylo asi tyden v nakladaku bez vody, ovce zijici s urezanou kuzi. Musim ale uznat ze je na svete spousta mnohem horsich veci kvuli kterym si kazim spani vic. Napriklad ze nekdo muze tohle rict po tom co vidi takove utrpeni. Taky by me zajimalo jestli ses vubec nekdy nejak zajimal o nakou tu horsi vec o ktere mluvis.

14.11.07 14:46 40, >> reagovat

Hura, konecne se do tohohle flegmatismu nekdo oprel. Jen do toho… :-)

14.11.07 16:23 18, >> reagovat

Ty mrtvý, lež a nevstávej pánbůh ti pokoj věčný dej

(K.J.Erben – Kytice – Svatební Košile & starring: Jakub Lucký)

14.11.07 17:29 54, >> reagovat

Nevim co panbuh ale zato vim ze spolehliva cesta do pekla je lhostejnost k utrpeni. Es kommt der Tag ze se o tom sam presvedcis ale neboj my s Terezou vstanem :-D .

14.11.07 22:44 22, >> reagovat

Bibliografie nebyla nutna – aspon tak literarne vzdelana jsem. :-P Mimoto nejsem mrtvy, maximalne tak bezvedomy (protoze se jeste nekdy hodlam vratit…)…lepe receno bezvedoma – coz nutne neznamena ze jsem nevedoma. :-P [pro Honzu P.: vzala jsem si tady politiku :-D mimo jine..]

15.11.07 01:33 16, >> reagovat

Vyborne. Vidim ze v Anglii produkuji uvedomele lidi jakych neni nikdy dost. Jen tak dal. Taky je to druhy nejlepsi narod hned po Americanech samozrejme.

14.11.07 22:17 19, >> reagovat

To video je fakt HUMUS.. Lituju tech zviratek.. Ale na druhou stranu je chovame za jistym ucelem, ale ne aby byly takhle hnusne muceny. Radsi bych, kdyby pak maso, kuze a i vsechno ostatni bylo KOSER.. Tot muj nazor.

15.11.07 01:31 20, >> reagovat

S tim presne souhlasim. Zidi maji vzdycky pravdu proto ovladaji svet :-) . Ja taky nerikam nejist maso. Ale stejne se muzeme chovat jako lidi k nekomu kdo se nemuze branit. Z cehoz vyplyva ze cloveku by neco takoveho jedno byt nemelo.

15.11.07 08:51 05, >> reagovat

Kdyby to všechno mělo být košer, tak si nedáš svíčkovou zlato ;)

15.11.07 10:13 31, >> reagovat

No tak to nechci, aby bylo vsechno koser.. to zas takovy obetovani neeeeee.. :-D

16.11.07 10:52 52, >> reagovat

Košer znamená, že: Zvíře bylo zabito jednou ranou, na nástroji, kterým bylo zvíře zabito nebyla žádná špička, maso musí být bezkrevné, atd. Stačí, aby na noži byl třeba jen zub a už to znamená, že není košer.

17.11.07 00:28 38, >> reagovat

Presne tak mohl bys byt ortodoxni Zid :-) . A tak by to taky melo byt. Kdyz chci snist nejake zvire podriznu ho koserackym nozem aniz by cokoliv citilo a ne ze ho budu tydny mucit, urezavat mu kuzi, nechavat ho hladovet atd. Pak uz to neni o tom jestli sem treba pro nebo proti jezeni masa a uzivani kuze pak je to o tom jestli sem pro nebo proti sadisticky nelidskym metodam.

Přidat příspěvek:


  • Používejte smajlíky, které se zobrazí jako obrázky: :-), :-(, ;-), :-D, 8-O, 8-), :-?, :-x, :-P, :-|, z obou stran nechte mezeru, aby mohly být rozpoznány.
  • Odkazy zapisujte jako "text odkazu":http://adresa.cz/ukoncena-mezerou
  • Případně se podívejte na rozšířenou syntaxi Texy!, stejně jako v článcích.